Blogger Backgrounds

Monday, December 5, 2011

~~~

Assalamualaikum...

Ya Muhaimin syukur atas perlindungan Mu...
Berdakwah itu memang sangat sukar...


Dalam berdakwah niat yang sepatut di perteguhkan...
selepas itu kita harap keredhaan Allah S.W.T
saya begitu bersyukur walau cuma satu atau dua orang yang baca tulisan saya...
saya hanya mahu menambah ilmu untuk diri sendiri dan berharapa dapat berkongsi dengan rakan-rakan di FB.

saya masih belum mampu menjadi seorang mujahiddah...
ilmu yang secetek saya tidak mampu untuk menjadi seperti itu...
tapi saya selalu berharap tiap perkongsian ilmu itu terlintas sedikit di hati orang lain untuk menjadikan amalan harian...

saya tidak kecewa walaupun tiada yang membaca...
tidak mengapa walaupun dulu orang yang terlalu rapat ngan saya pun tidak menegur saya lagi...
satu aje saya minta pada Allah supaya segala niat saya sentiasa di permudahkan...
keadaan dah semakin berubah...
mungkin kesedihan buat saya berubah seperti ini...
Alhamdulillah kerana Allah beri peluang untuk saya mencari redhaNYA...

saya berharap Allah tak uji orang yang saya sayang dengan kehilangan dan kesedihan...
kerana saya merasa begitu sakitnya kehilangan itu...saya tidak mahu orang merasa seperti saya...
dan sekarang saya jalani hidup ini sendiri dengan setiap hari mengharap belas kasihnya Allah...


Siapa yang memasuki kubur dengan tidak membawa bekalan samalah seperti orang yang belayar di lautan dengan tidak berperahu.~Sayidina Abu Bakar As-Siddiq

Dari hati:: teguhkan iman ku Ya Rahman Ya Rahim....

No comments:

Post a Comment