Blogger Backgrounds

Sunday, October 9, 2011

satu titik

kehidupan ini seperti satu titik...yang dari satu titik itu boleh membentuk pelbagai bentuk...kadang-kadang bentuk itu membesar dan kadang-kadang berbentuk kecik....mukadimah saya ni seolah-olah kisan tapi itu adalah hakikat sebenar tentang kehidupan...

saya yang bersedih hati...tiada tempat nak saya luahkan segala perasaan yang membeku di dalam hati saya...cuma di sini ruangan kecil yang mampu saya menulis....sedih, pilu, putus asa , lemah dan rebah terkumpul dalam satu ruang kosong yang saya tak kongsikan lagi dengan sesiapa...rasa nak menagis tapi di tahan airmata ini...rasa nak rebah tapi masih menopang pada bumi...saya kena belajar sendiri semua supaya saya tak susahkan sesiapa.

segala kekuatan dan ketabahan saya semakin berkurang hari demi hari...saya harap sangat saya menjadi seorang yang tabah seperti dulu...mmang dulu adalah kenangan tapi dulu juga adalah semangat buat saya...

Dari hati:: saya sangat sedih...saya benci diri saya yang lemah ni...

No comments:

Post a Comment