Blogger Backgrounds

Monday, September 26, 2011

sibuknya

Assalamualaikum....

Entry terakhir saya sebelum saya bertolak ke Langkawi....sebelum saya pergi saya akan sedikit sibuk...pada hari khamis saya akan menyiapkan apam polca dot untuk tempahan sekolah dan saya berhajat nak sedekah ke masjid pada malam jumaat ni....pada hari jumaat saya sudah bertolak ke Langkawi..."LANGKAWI IM COMING"






sebelum pergi saya perlu hantar kucing-kucing saya duduk dengan abang saya...harap kucing-kucing saya semua okey tanpa saya di sisi....nak buat macam mana dah terpaksa....nanti saya akan update gambar-gambar yang cantik di Langkawi...tapi yang pasti takde muka saya....hehe...

jika ada sumbu di ladang...
boleh saya menumpang mandi...
jika ada umur yang panjang...
boleh kita bertemu lagi....




Dari hati:: kerana dia pernah ceritakan tentang Langkawi...jadi saya mahu menjejakkan kaki saya ke sana...

No comments:

Post a Comment