Blogger Backgrounds

Sunday, September 11, 2011

Rewang

Assalamualaikum...

Hari ini adalah hari terakhir saya puasa ganti dan sunat...Alhamdulillah selesai juga tanggungjawab saya pada agama....jadi esok saya dah raya la...yeah-yeah seronoknya beraya...esok ingat nak beraya makan rojak...:)

Pada hari jumaat dan sabtu yang lepas saya meraikan majlis rewang kawan saya...kira kawan saya la kot...walaupun dia kawan kakak saya...dah kami selalu lepak sama-sama...gelak sama-sama...kerana saya tak mahu tinggal puasa saya pergi ke majlis dia dalam keadaan saya berpuasa...sempat berbuka puasa di rumah dia pada petang jumaat tu...tak rasa letih atau lapar langsung walaupun berkejaran-kejaran ke masjid masa akad nikah dia...alhamdulillah...Allah bagi saya nikmat kecergasan...



Dari hati ::::post entry blog sambil tgk resepi kat google hehe

No comments:

Post a Comment