Blogger Backgrounds

Friday, September 23, 2011

mari cuci mata

Assalamualaikum...

Entry lagi pasal hijau...selama ni saya hanya menulis tentang penanaman jer...ntah bila nak tunjuk hasilnya...okey kali ini saya kan tunjukkan hasilnya...tapi sebelum tu kita tengok dulu cili padi F1 yang di perkatakan orang itu...kenapa di beri nama F1??? mungkin kerana pokok cili padi ini berbuah dalam tempoh empat minggu saja...agaknya la kot...saya teka jerr....mana-mana pokok cili tu????


jeng jeng jeng


tu dia




oppssstttt sorry kucing saya interframe plk...hehehe




alamak lambat pulak upload photo...mcm sipot tercirit line broadband ni...maaf yer sabar-sabar cik sue...kadang-kadang berapi jugak macam terlebih makan sambal belacan bila tengok broadband ni...kalau laju macam kereta F1 kan best...


okey mari saya tunjukkan pokok pada fasa ke 4 cili padi kampung ni...dulu saya tunjuk pokoknya masih kecik...sekarang pokoknya akan bakal menghasilkan buah....mari kita lihat....






Dan ini adalah pokok yang menghasilkan buah dan bunga pula....







No comments:

Post a Comment