Blogger Backgrounds

Wednesday, August 17, 2011

siapa aku

SIAPA AKU


YANG HADIR DI KALA KETENANGAN ENGKAU


SIAPA AKU


YANG MERAIH SIMPATI ENGKAU


SIAPA AKU


YANG MENUMPANG SEDIKIT DI RUANG ENGKAU


SIAPA AKU


YANG SENTIASA MERENUNG SENYUM ENGKAU


SIAPA AKU 


YANG MENANGIS MELIHAT KESEDIHAN ENGKAU


SIAPA AKU


YANG MENEMANI SEPI ENGKAU


SIAPA AKU


YANG DI SURUH PERGI DARI KETENANGAN ENGKAU


SIAPA AKU


YANG TIDAK DI ENDAHKAN WALAUPUN ADA DI SAMPING ENGKAU


SIAPA AKU


YANG DI SURUH PERGI DARI ENGKAU


SIAPA AKU 


YANG MENGELAP AIRMATA SENDIRI TANPA ENGKAU


SIAPA AKU 


YANG MAHU BERKONGSI SUKA DUKA BERSAMA ENGKAU


SIAPA AKU


DI HATI ENGKAU


Dari hati ::: melara membawa sesak duka...kiriman doa hanya dari jauh...
                    aku mencintai dia kerana dia lebih mencintai Allah..
                    aku menyayangi  dia keran dia lebih menyayangi Allah...
                    aku mengasihi dia kerana dia lebih mengasihi Allah...
                    aku merindui dia kerana dia lebih merindui dia....
~ ni la hakikat yang tak pernah sy beritahu dia walaupun dia pernah tanya kenapa sy syg dia....sy hanya menajawab sy syg dia kerana Allah...dia tak akan phm apa sy rasa smpai hari ini...tapi inilah hakikat napa sy tak blh lupa dia....offline...



No comments:

Post a Comment