Blogger Backgrounds

Friday, August 19, 2011

kueh sipot

bila time2 dah nak dekat raya ni mula la saya asek ingat jer dulu-dulu kami macam mana...dia suka sangat ngan kueh sipot...tu yang saya hari ni nak beli barang nak buat kueh sipot...bila makan kueh sipot nnti akan ingat dia...fikiran ni tak henti-henti fikir pasal dia...

masa mula-mula tengah hangat dulu hp ni tak lepas kat tgn walaupun sibuk buat persiapan raya...sekarang hp ni sunyi tak berbunyi...sampai saya dah lupe bunyi ringtone hp saya...ingt lagi dalam jemm jalanraya pun boleh lagi dia anyam ketupat...smua itu kenangan yang sampai bila-bila tak akan sy lupa...

semalam dia sms saya...sampai saya tgk hp keesokan paginya dua tiga kali sbab macam saya bermimpi dia sms saya...punya la saya rindu dia...saya rindu nak tgk dia ketawa...saya rindu nak dengar dia bebel kat saya...saya rindu dia usik saya sampai saya merajuk...saya rindu sgt dia...saya tak boleh lupa dia....





Dari hati :::lagu ini hanya untuk dia...dengar lagu ni sambil nanges2....pasti buat kueh sipot sedap tiap-tiap tahun...

No comments:

Post a Comment