Blogger Backgrounds

Friday, July 22, 2011

tak tau nk tulis tajuk apa....

Assalamualaikum....

entry sy bermula dengan cerita saya mimpi buruk lagi....hmm apa kah smua tu akan berlaku ke atas diri sy..."Ya Allah jauhi segala perkara buruk...lindungi aku dan peliharalah kehidupan ku...aku berserah segala urusan ku kepadaMU...."

Alhamdulillah segalanya berjalan dgn lancar...dan hati sy tersentuh tgk orang makan dengan gembira semalam...indahnya senyuman setiap orang dalam masjid smalam...bersyukur saya kepada Allah atas nikmat rezeki yg diberikan kepada uchuk asham sy smpai smua orang gembira menikmati soto...terlaksana hajat saya yg sudah lama terpendam...Alhamdulillah...

walaupun dia sudah tak pedulikan saya tapi kat ati saya masih ada dia...sejuk ati saya bila saya masih dapat lihat dia tersenyum di Fb...dalam diam-diam sy sntiasa melihat dia walaupun dari jauh...Allah masih beri kesempatan buat saya melihat dia...walau jauh tapi saya bersyukur sgt...saya jadi takut untuk beritahu sy rindu dia sbb smlm nampak sgt dia tak suke saya ckp mcm tu...mungkin dia tak mahu sy ckp mcm tu lagi dgn dia...sy seorang yang lemah tak mampu nak menyembunyikan apa sy rasa...kadang-kadang semangat sy hilang pergi bersama dia...

kerana hidup sy hanya dengan dia...masa saya sedih, gembira dan sakit sy hanya ada dia...sy ingat lagi masa saya sakit hanya dia yg ada bersama saya...dia yang beri sy semangat untuk teruskan kehidupan dgn kesabaran...sesuatu yg baik tak mungkin kita akan lupakan...walaupun dia semakin menjauhkan diri dari saya tapi dia sentiasa dekat dgn sy...sudah jadi kebiasaan sy bila selesai solat sy akan baring atas hamparan sejadah hijau yg dia hadiahkan...saya dapat rasa dia dekat sgt dgn sy...Syukur Allah masih memberi sy rasa yang bahawa dia ttap dekat dgn sy...Ya Allah sy rindu sgt dia...sy rindu dia Ya Allah...:'(

No comments:

Post a Comment