Blogger Backgrounds

Wednesday, July 20, 2011

tadaaa

Assalamualaikum....

tadaa selalu dia send msge mcm tu...dah jdi terikut-ikut style dia...hehehe.....sy sgt gembira menyediakan soto...skarang soto masih di atas dapur...tggu mendidih sy menulis sekejab...
smoga rezeki dia selalu bpanjangan buat dia bl sy melakukan sedikit sedekah...Allah permudahkanlah urusan ku....:)

ntah apa yg sy fikir asek badan jadi mangsa jer...tadi bahu terlanggar besi tajam masa nak angkut kain kotor...sakit bahu ni tak hilang lagi...fikir smua pasal dia jer...mcm mana dia kat sna agaknya....buat apa? mesti sibuk ngan kerja....harap-harap smua baik-baik kat sana....sy rindu dia...rindu sgt2...tapi saya kena sabar...dan terus sabar....:'(

okey la nak op my yellow dlu...nnti hangit smua yg di atas dapur....

No comments:

Post a Comment