Blogger Backgrounds

Tuesday, July 19, 2011

semakin hampirnya ramadhan

Assalamualaikum...

hari yang sgt memenatkan....jiwa penat badan pun penat...keje dan keje hari-hari...keje itu ibadah jgn merungut kan kan...hmmmm ptg ni nk pegi menebas kawasan rumah kak ngah plk...mcm hutan belukar dah...tu la beli rumah tak mahu duduk...rumah kalau tak jaga dtg benda lain plk...aiyokkkk...

ramadhan semakin hampir...saya pernah niat sesuatu sebelum sy sembuh dari sakit dulu...tapi tak tertunai lagi...bl nak tunaikan aje duit takde...ni saya dah nekad...Ya Allah permudahkan segala urusan ku....ntah la sekarang kadang-datang sakit kat tempat lama tu...mungkin sy banyak sgt buat keje berat....

Ramadhan kali ini mungkin terlalu sunyi sbb kami akan berpuasa tiga orang aje di rumah ni...skrg ni pun sunyi jgk...cuma 4 ekor ank kucing tu aje yg meriuhkan...saya pun banyak habiskan masa duduk dlm bilik aje....baca buku kadang-kadang tgk awan kat tepi tingkap...hmmm saya ini sungguh membosankan kan...hehehe...ini la diri saya...ini la hidup saya...ini la jiwa saya....kita sambung entry hari esok pula...kalau di izinkan Allah...sayu aje dengar lagu kat blog saya ni...."SubhanaAllah aku mencintainya...subhanaAllah aku menyayanginya...dari ufuk timur hingga ke barat selalu di hati ku.....

No comments:

Post a Comment