Blogger Backgrounds

Thursday, July 14, 2011

Saya RINDU

Assalamualaikum...

saya merindu dia sgt-sgt...bila ramadhan smakin hampir bt sy terlalu merindui dia...ramadhan pertama saya tanpa dia...si comel ni pergi meninggalkan sy...dd pergi meninggalkan sy pada 12 hbln julai...sudah setahun dd tgglkan sy...pertama kali sy tgk gambar dd lahir hati sy sayang sgt dia.. walaupun dd nakal sedikit tapi sy sgt sygkan dia...tapi Allah lebih sygkan dd...

cuke pulak pergi tgglkan saya untuk selama-lamanya...tak tahu dia kemana...saya dapat rasa dia dah tiada kat dunia ni...ramadhan pertama saya tanpa dia...bila tiba ramadhan cuke pun bpuasa seperti manusia...dia hanya makan 2 kali sehari...dia akan balik ke rumah bl tiba waktu berbuka puasa dan bersahur...menjaga cuke tak susah...sebab dia faham sgt cakap manusia...saya rindu sgt kedua-dua si comel saya ini...


Allah Maha Berkuasa smasa sy menulis entry ni sy menangis... kadang-kadang binatang lebih menghargai manusia daripada manusia sesama manusia...sy pasti akan rindukan dd dan cuke selama-lamanya... :'(
mesti cuke dan dd dah bahagia di sana...tapi bagaimana saya di sini? hanya Allah jer yg tahu...sy serahkan hidup saya pada Allah....

No comments:

Post a Comment