Blogger Backgrounds

Friday, July 15, 2011

menghayati mkn malam

Assalamualaikum....

menghayati makan malam sambil mendengar titik-titik air hujan...ntah tak tau kenapa smakin hari sy tak berselera mkn...jadi hanya ini sahaja menu makan malam sy hari ini....mesipot bersama teh kurang manis....



hmmm ingt atok gajah asek nak ngendeng mesipot dan teh panas sy...kami akn message kt hp sambil mkn mesipot...tapi sekarang hp sy dah tak berbunyi lagi...tapi sy masih top up hp berharap suatu hari dia kan message sy lagi...sy takot ms dia perlukan pertolongan sy, sy tak dapat balas msge dia...sbb tu sy ttap top up kan hp sy walaupun hp sy sunyi jer skrg....hari ini malam sabtu mesti dia kuar ngan kwn mkn kat luar...harap sgt dia jaga mkn dia...sy dah tak dapat ingtkan dia lagi waktu mkn...dia seorang yg susah mahu mkn...sy cuma bimbang bila dia kerja dia tak ingt mkn...sy rindu sgt nak msge dia skrg...tapi sy tak mahu susahkan dia...sekarang dia sudah ada kehidupan yg selesa...:(

No comments:

Post a Comment