Blogger Backgrounds

Sunday, July 10, 2011

.....

Assalamualaikum....

sudah lama saya tidak menconteng di kertas kosong ini...bukan saya kacang yg lupakan kulit...tapi saya tak tahu apa yang saya nak luahkan...kadang-kadang kita susah sgt nak nak myuarakan rasa hati...bila kita takde tmpat nak luahkan dengan tulisan la yg lebih mudah bagi kita...

pernah saya tulis tentang bahagia yg seketika...bagi seseorang bahagia yg seketika itu mudah untuk di lupakan...bagi saya, saya tidak akan melupakanya...saya hidup dengan bahagia yg seketika itu...itulah semangat saya...

bagaimana rasa bila kita tak dapat mnyatakan sesuatu dengan sebaris perkataan...sgt myeksakan...bagaimana sebaris perkataan itu tak dapat balasan? begitu sayu...tapi itulah hakikat yg kadang-kadang perlu kita lalui...percayalah pada kata-kata Rasulullah "apabila kita mengasihi seseorang pasti Allah akan mengasihi kita"
jika kita merindui seorang doakan dia kebahagiaan dan kesihatan orang yg kita rindui..

saya berdoa semoga orang yg saya rindui akan di lindungi Allah dan dipermudahkan perjalanan hidupnya...Amin...

No comments:

Post a Comment