Blogger Backgrounds

Friday, July 15, 2011

Alhamdulillah

Assalamualaikum...

hari ini penat sungguh...tapi alhamdulillah hari ni dah dapat gaji...tapi rasa nak pitam gelap mata jer...mungkin saya tak makan tu yg nak pitam...balik dari keje sy pegang la myyellow untuk mnulis entry kat sini...ni aje la yg boleh sy buat...beginilah kehidupan saya sehari-hari...kawan sy cuma myyellow, pokok-pokok dan 4 ekor anak kucing sy yg sangat comel...smua tu adalah penghibur sy...

balik dari keje pastu buat keje rumah...pergi siram pokok-pokok yg saya tanam...pastu masa saya banyak abes ngan bmanja dgn ank-ank kucing....time rehat-rehatkan badan sy baca buku....sedikit lagi hampir tamat pembacaan saya...pasni sy akan mula mbaca buku kedua pemberian dia..bila ada kesempatan sy mahu menulis sedikit kisah buku yg sy baca tu....itu saja aktiviti sy...saya senang begini saja...sudah lama sy tak menulis status di Fb sy...sy tak mahu dia tahu sy tgh menderita sgt sekarang...sy mahu dia selesa dan gembira dgn kehidupan dia...kalau sy ada di fb dia akan ttup akaun fb dia...sy tak mahu dia kehilangan kawan-kawan yg sependapat dgn dia...sy senang dia punya kawan yg sejiwa dgn dia...saya mahu tgk dia gembira dgn kehidupan dia...saya tak mengapa begini sbb sblm dia muncul pun sy sendiri-sendiri...

hari ini mendung aje hari...sy nak tgk awan biru yang cantik pun tak dapat..tak mengapalah dah lama tak hujan...biar tumbuhan rasa nikmat kesegaran kena air hujan...tanah dah lama sgt kontang...mungin hari lain sy masih berpeluang melihat awan yg biru dan tenang....k la sy mahu op myyellow dah...smpai sini aje sy mnulis entry sy...kalau berkesempatan sy akan menulis lagi...

assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment