Blogger Backgrounds

Wednesday, July 13, 2011

Adakah kerana punca stress...

Assalamualaikum...

selamat tengahari...selamat menjamu selera dgn rezeki yg Allah bagi hari ini....alhamdulillah...

entry saya hari ini cuma bual-bual kosong aje...mlm smalam sy mimpi perkara yg buruk blaku kepada saya...adakah smua itu bpunca kerana saya stress?? mungkin jugak kot...saya terlalu banyak memikir...saya bukan nak cerita sgt pasal mimpi tu...saya nak lupakan aje...saya pernah baca satu buku yg mnyatakan klau kita bygkan sesuatu yg akan bakal blaku kpada kita sebenarnya ia tak akan berlaku...bt apa pk sgt kan serahkan segala urusan kepada Allah :)...

cuaca sekarang makin panaskan...setiap malam sebelum tido sy berdoa pada Allah semoga hujan rahmat dariNYA akan turun membasahi bumi...kasihan dengan pokok yg saya baru tanam...kontang sgt tanahnya...kalau di siram pagi, petang pulak terlalu kering...mula la hati saya sayu aje...

kalau dapat tgk permandangan mcm ni tiap-tiap hari kan lagi baik....



nyaman, menenangkan...indahnya...rindu sgt ngan gambar2 macam ni...k la sy tamatkan dulu entry saya dengan ucapan semoga orang yg selalu mnjadi pemberi sumber-sumber gambar yg menenangkan ini di lindungi dan di rahmati Allah...sy rindu dia sgt2...

assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment