Blogger Backgrounds

Tuesday, March 22, 2011

Saya Yang Kuat Perasan

Assalamualaikum...

Tajuk ni pelik betul...hahaha saja jer buat tajuk saya yang kuat perasan...perasan pe eh...
saya kan nak bergaya macam Hana Tajima...simple aje pakai hijab...pulas2...pusing2...lilit2...tebeng2...pin sana sini...dah cantik...huhu dah mmang dia cantik...dia tak mekap pn cantik...auwwww gediknya saya...
kene beli pashima yg keras ni..ahhh duit dah kering sbb banyak guna duit untuk bikin rumah...bila la nak g shopping shawl pashima????

Pasni dah tak mau mekap tebal-tebal dah...hehehe...tapi saya tak gebus macam hana tajima...lagi pun incek tot tot kesayangan saya tak bagi saya mekap tebal-tebal...ini la masanya saya nak kurangkan mekap...jimat eyeshadow dan bedak saya...waleywaleyyyyy...
hari tu saya tengok pashima warna ijo...tapi saya tak beli sbb saya dah banyak shopping shawl...tau tak sekarang saya rasa menyesal tak sudah...hahaha...gukkk btl itu pn nak menyesal...

1 comment: