Blogger Backgrounds

Tuesday, March 1, 2011

Akan saya kenang

Assalamualaikum...
maaf contengan saya kali ini agak jiwang...tapi apa salahnya saya mahu menulis apa yg ada di dalam fikiran saya...

kadang-kadang kita takot sangat perasaan kita jadi beban buat orang lain...kadang-kadang kita takot sgt apa yang kita luahkan akan menganggu hidup orang lain...
kadang-kadang kita rasakan kita tidak diperlukan...walaupun kita mahu berada di sisi orang yang kita sayang...kadang-kadang kita takot sangat orang yang kita sayang terpaksa bertahan untuk kita...apa yang perlu kita lakukan bila berada di dalam situasi ini...mungkin mmandang dia dari jauh...

^^maafkan saya jika saya bukan yang terbaik...

^^maafkan saya jika saya seorang yang tidak sempurna...kerana saya adalah manusia biasa yang tidak pernah sempurna...

^^maafkan saya jika saya jika terlalu ikhlas dengan apa saya rasa pada dia...kerana saya mahu ikhlas...

^^maafkan saya jika saya terlalu sayang dia...kerana saya mmang mahu sayang dia sahaja...

^^maafkan saya jika saya tidak sebagaimana yang dia impikan....kerana saya adalah saya...

^^maafkan saya jika hidup saya tidak pernah sempurna tanpa dia di sisi saya...kerana saya mahu selalu ada buat dia...

^^maafkan saya jika saya tak dapat halang diri saya dari terus manganggu hidup dia...

^^maafkan saya jika perasaan saya pada dia adalah beban buat dia...kerana saya tak mampu menepis perasaan sayang saya...

biarpun dia kata kami tak pernah sama...tanpa dia sedari banyak perkara yang kami sama2 suka...

..saya sukakan ketenangan
..saya sukakan awan
..saya menyayangi kucing
..saya sukakan pantai
..saya sukakan kehijauan
..saya sukakan kesederhanaan
..saya sukakan memancing ikan walaupun hanya dgn joran buatan sediri...
>>banyak lagi yang saya sukakan sama seperti dia...tapi tak seperti yang dia rasakan...

saya pejamkan mata saya seketika hanya untuk menikmati manisnya senyuman dia...senyuman sejompot itu yang buat saya terlalu bahagia...saya akan kenang senyuman dia hingga akhir hayat saya...saya bahagia dan tenang menyayangi dia...

lagu sedetik lebih ini mengambarkan perasaan saya kepada dia....

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

No comments:

Post a Comment