Blogger Backgrounds

Sunday, February 13, 2011

sungguh lama

Assalamualaikum...


sungguh sudah lama saya tak update post saya...
skarang saya bersemangat berkeje...hehe...saya ada tadget...orang kata biar berangan-angan dulu...baru adanya usaha...banyak yang saya nak conteng kat blog...tapi macam tak ada banyak masa...
kadang-kadang apa yang kita lihat dan dengar buat banyak kita berfikir...manusia ni kadang2 pandai berkata-kata...sukar mengaku kekurangan diri sendiri...terlalu banyak menilai orang lain...cubalah kita jadikan apa yang kita lihat dan dengar di sekeliling kita sebagai iktibar dan pengajaran...


belajar jujur dengan diri sendiri pasti kita akan jujur dengan orang lain..kita selalu nak menutup aib kita dan dengan semangat meronta-ronta membuka aib orang...kita yang ego dengan diri kita sendirikan...hehe..
aiyok dah blur dah untuk menulis...nantilah kalau saya ada masa dan peluang saya akan sambung contengan saya...ari pun dah nak masuk maghrib...sepatutnya saya menutup laptop...
kita berjumpa lagi nanti...harap Allah sentiasa melindungi anda semua...


assalamualaikum...>>

No comments:

Post a Comment