Blogger Backgrounds

Monday, February 21, 2011

Diam dan terus memerhati

Assalamualaikum...

Ntah kenapa saya sudah jadi pendiam dan lebih suka memerhati dari jauh...mungkin bersikap macam itu lebih baik dari kita terus berkata-kata...sambil memerhati kita akan banyak berfikir...
tadi saya jumpa seorang makcik...suci aje muka dia...tak reti pulak saya nak klafikasikan suci yang macam mana...tapi kalau tengok muka dia bersih...makcik tu banyak sangat bertanya...saya menjawab sambil senyum...pastu saya diam balik sambil fikiran saya dah terjun ke lombong mana ntah...ntah apa yang saya fikirkan...banyak sangat perkara kot sampai saya tak tahu apa yang saya fikir dan termenungkan...

kadang-kadang kita perlu buat sesuatu ikot kehendak orang lain...untuk buat orang disekeliling kita happy...hmmm blurr dah nak tulis apa....

jumpa lain kali andai saya ada mood untuk menulis lagi...

assalamualaikum ^_-

No comments:

Post a Comment