Blogger Backgrounds

Monday, December 13, 2010

perubahan dan berubah...

pagi yang gelap kini makin gelap...haha hujan renyai-renyai lagi...
apa pulak g type tajuk post camni...buang tebiat...
hidup ini memang perlukan perubahan...baru kita maju kot....apasal type kot...macam tak yakin aje ngan jawapan...ntah la...opssst dalam cinta takyah ada perubahan...hehe takot yg membaca fikir bukan-bukan...
dalam pergaulan kita ngan orang sekeliling kene ada perubahan...tengok keadaan sekeliling...tak kan masuk kandang kambeng kita nak berkokok pulak...mesti la nak mengembekkkk...tapi kalau orang itu tak kene ngan kene ngan diri kita...baik kita slow-slow jauhkan diri...takot penyakit sawan ribut taufan berjangkit...

dalam persahabatan mesti akan ada perubahan...macam batu jugak akan terhakis bila air pantai datang memukul...padahal air pantai ngan batu tak dapat dipisahkan...macam sahabat jugak...kalau sahabat kita berubah biarkan aje...owhh senang jer saya cakapkan...sebab saya pernah rasa dulu...jadi saya semakin faham...

betul jugak apa yang incek tot tot cakap...kalau ikut kiraan nama saya dalam bahasa jawi  saya bersifat angin dan tanah...sifat angin ni yang tak bagus...haha owhhh lepas baca saya punya post ini mesti anda kan berubah kan? tak mau kawan takot saya berangin eh...eh cokelat mentos pn berangin tau...apa korang rasa bila mngunyahnya?? nyaman dan segarkan...saya pun macam mentos jugak nyaman dan menyegarkan...
haha perahsantan betul...

perubahan atau berubahnya kita semua bergantung kepada kehendak diri...fikir-fikirkan lah...saya conteng aje...tak bermaksud nak pokes pada sesiapa...tak bermaksud nak menunding jari antu saya pada sapa-sapa...

saya buat sedikit perubahan pada blog saya...bosan la tengok background sama jer...harap korang suke background saya yang baru...mmang ala kanak-kanak rebina skit...tapi yang penting saya sukeeee~

stop conteng..<<

No comments:

Post a Comment