Blogger Backgrounds

Friday, December 3, 2010

lepas...terlepas...melepas...

SELAMAT  TAHUN BARU...




cepat betul masa berlalu...
yang lepas biar la lepas
banyak juga yang terlepas
selalu sangat melepas....

ada dalam hidup ini kita perlu lepaskan walaupun sesuatu itu yang paling penting dalam hidup kita...kerana semua itu pinjaman....nak bagi contoh ke? tak payah la...hehe

Dan banyak jugak yang kita terlepas...terlepas pandang..terlepas peluang...terlepas bas....
sebab terlepas itu mungkin la sebab kita leka sangat...

melepas??? hehe dont want story la...

so yang lepas itu apa boleh buat lagi...pokes la pada yang sekarang...nak nanges? nak menyesal? nak apa lagi ha...sudah sudah kesat air hidung ngan lengan baju t-shirt lusuh anda...

tahun baru ni saya berkeinginan nak beli lappy yang baru dan lagi berkilat.....uhuksss saya bersemangat seolah askar rusia nak g  berkawat ni..ada percaya tak??...saya akan kumpul seberapa banyak wang syiling supaya saya tidak lepas...terlepas dan melepas untuk memiliki lappy....yehaaaaa~

selepas ini mesti kena mengikat perot ngan tali rupia...memakai baju yang ada...menutup mata bila pergi berjalan-jalan...memasang solex pada beg duit saya...sob sobssss....



DOAKAN SAYA TIDAK LEPAS,TERLEPAS DAN MELEPAS....
^_^

No comments:

Post a Comment