Blogger Backgrounds

Tuesday, December 7, 2010

kenapa?

perhatian kepada blogger jika ayat saya buat tekak anda kembang kuncup...tolong jangan baca post ini:-


kenapa saya sayang dia?
sebab dia sangat baik hati....

kenapa saya sayang dia?
sebab dia memahami saya...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia sangat unik...tolong jangan tanya unik kenapa...ganggu saya nak berjiwang pasal dia k...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia saja yang boleh buat saya menanges berbesen-besen...cukup untuk buat mandi bunga tau...auww

kenapa saya sayang dia?
sebab dia tak pujuk saya bila merajuk...dia mahu saya belajar untuk tak mudah terasa...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia tahu apa saya suka...

kenapa saya sayang dia?
sebab masa saya sakit dia yang selalu temani saya...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia sorang aje yang mampu menjadi kawan baik saya...

kenapa saya sayang dia?
dia berusaha beri apa yang saya mintak...

kenapa saya sayang dia?
sebab bila saya marah dia, dia sanggup bersabar dengan saya...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia selalu perhatikan saya diam-diam...

kenapa saya sayang dia?
sebab senyuman dia sagat comel...mulot dia kecik aje...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia terlalu sayangkan ibu dia...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia sukekan kuceng-kuceng dan keindahan alam..

kenapa saya sayang dia?
sebab dia adalah pokok,kuceng dan awan buat saya...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia sangat sabar bersama saya...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia kuat berkerja...tak pernah buang masa...

kenapa saya sayang dia?
sebab dia taat pada perintah Allah...

kenapa saya sayang dia?
sebab saya dah mmang sayang dia...siapa pun dia saya tetap sayang dia...auww gedik-gedik kutu dah datang...
dia aje kat ati saya...saya tak harap dia bangga ngan saya...cuma saya mahu dia tahu dia istimewa dalam taman bunga saya...hakhak...napa tetiba jiwang ni...
miang miang kuceng pulak saya ni...ahhh apa ku kesah...
banyak lagi sebab tapi bia la jadi rahsia saya...
incek maafkan saya kalau saya bukan terbaik untuk awk...tapi awak adalah yang terbaik but saya...mekasih atas segalanya...saya tak pernah bagi tahu awak selama ni...awk nampak saya tak kisah aje kat awak...tapi sebenarnya saya selalu memerhatikan awak...awak selalu ada bersama saya...hidup saya akan mendung tanpa awk...menyayangi awak buat siku saya kembang kecut tau...uhuksss~

No comments:

Post a Comment