Blogger Backgrounds

Friday, December 10, 2010

4 B

...>>bosan
...>>boring
...>>bengang
...>>bengap

Emo Myspace Comments


4 B bercampur baur macam kerabu dah...jadilah saya yang sekarang...rasa tersekat-sekat angin kus kus tau tak...mmang dah tahap parah sampai tergolek-golek...hmmm apa nak buat la arini...conteng kat blog konon...tapi ntah apa nak diconteng...
incek tot tot berjalan gedik-gedik itek pulak...kadang-kadang aje dia buat laporan kaji selidik...nak kacau daun dia jalan-jalan sian pulak...bia la dia epi-epi ngan rombongan cik kiah ngan cik senah dia...
seronok pulak tengok dia tertonggek-tonggek macam itek pulang petang main bowling...ntah-ntah ke longkang jer kot bola...hahaha...macam terdengar-dengar dia gelak malu-malu tikus...


semalam macam serabut sabut kelapa nak explore photoshop...naik juling-juling ayam mata ni...hasilnya ntah apa-apa jer...jari dah kematu klik sana sini...tetikus pun merajuk-merajuk monyet dah akibat perbuatan saya...menci betul la...


pagi ni pulak bukak fb dah bertukar pulak profile...tak suke...menyampah taik ayam betul la...pening-pening lalat tengok profile...capai suratkhabar belek ala2 kadar jer...hmmm saya bosan!!!!



Cartoons Myspace Comments

No comments:

Post a Comment