Blogger Backgrounds

Monday, November 29, 2010

TIDAKKKKKK~

kadang-kadang kita ada instinct yang kita tak dapat jangka...
semua rasa itu kurniaan yang diberi oleh Allah S.W.T...
tapi bagaimana kita hendak mengawal instinct itu..???
hanya dengan akal yang waras dan tindakan yang tidak membuta tuli sahaja...
itulah jawapanya..

dan sekarang tindakan saya ialah katakan tidak...
berdiam...jangan diungkit...jangan ditanya...
hehehe..adakah tindakan saya tidak membuta tuli.??..
agaknya la kot..hehe nampak sangat saya tak yakin kan....
maklum la saya manusia biasa yang penuh kelemahan dan kekhilafan...


saya tak kesal...tak keciwa...huhu saya epi...
yer ke saya epi???? biarkan la...
hanya Allah yang tau apa yang ada di hati saya...

saya dah lama jadi pemerhati...
opssst bukan mamarazi okeyyyy...
memerhati dan menilai...
apa penilaian saya???
ishh biar la saya jer tahu...
sambil gelak-gelak macam orang ilang akal...

http://www.cute-smiley.comhttp://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment