Blogger Backgrounds

Tuesday, November 23, 2010

Tajuk tak tau nak tulis pe

Huhu....jangan pelik tengok tajuk post ni...
siyes memang tak tahu nak tulis pe...
bukan gimik...bukan propa...
hehe...


~cerita pertama~

saya memang suke gedik-gedik depan camera...
opsstt jangan fikir bkan2...
no gedik-gedik pacat k...huhu
ni style baru saya bergambar...
jom tengok ke bawah>>







apa macam orang senteng????...hahaha...biarkan kesentengan kesendirian...
yang penting saya suke....lalalala

~cerita kedua~

ini my hero...my kacak...my smart...my buah hati...my buchuk...my samseng...
tadaaaaa~



posing smbil tido....kucing saya ni mmang suke berposing2...
pantang halakan camera...tapi dia sangat sweet...

~cerita ketiga~

jeng jeng jeng....




yok kira duit syiling....
saya ada satu tabiat...tak tau la saya buang tebiat atau memang ini tabiat saya...
saya suke kira duit syiling...
walaupun masa tu saya ada kerja lain...
saya sanggup tinggalkan kerja tu semata-mata saya nak kira duit syiling...
agaknya saya ni jenis teruja tengok duit syiling kot...
tapi awas jangan ingat saya mata duitan...
hehe...
"my tiak masam (myluv) jangan bimbang i bukan kaki duitan..."




masa sekarang  10.00am
rabu 24/11/2010

4 comments: