Blogger Backgrounds

Tuesday, November 30, 2010

dunia kecil...

kita sebagai manusia selalu tak sedar kewujudan dunia kecil yang ada di sekeliling kita...
kita selalu ambik mudah pasal dunia kecil...
padahal dunia kecil itu sangat indah...
sangat menenangkan..
kita tak sedar yang dunia kecil itu diciptakan oleh Allah adalah untuk memberi ketenangan kepada kita...
Allah hendak kita bersyukur...Maha Pencinta sungguh indah dunia kecil Mu...
saya semakin meminati dunia kecil ini...
wahai kawan-kawan saya lihatlah dunia kecil ciptaan Allah ini...
pasti korang tenang...


bila lensa beraksi.....>>



sesejuk embun...nampak aje biasa bagi pandangan mata...tapi berseri bila fokus dari lensa...


laddybug ni saya tangkap masa saya cabut rumput di halaman rumah...kebetulan dia terbang di tangan saya...saya simpan dalam botol sementara tunggu abang saya snap...sehari jugak la laddybug ni tinggal bersama saya...lepas di lensa saya lepaskan dia pada daun timun...kita manusia pun nak bebas...inikan pulak binatang...epi sangat saya tengok dia meniti pada daun dengan bebas...



kita selalu mengaduh sambil marah bila kerengga mengigit kita tapi bila dari mata ke lensa unik betul bentuk kerengga...auwww megancam pinggang kerengga...jeles i...hehehe





daun ati-ati...pinknye mak ngah...huhu...
cantikkkk~



arus mengikis batu...sekecil-kecil kejadian itu mgubah rupa paras batu batan...ajaibnya ciptaanMU



orked yang indah...sanap kat halaman rumah...hehe



wah hanya rumput...mengagumkan...kejadian Maha Esa...

>>>dari mata ke lensa turun ke hati...
hope lepas ni korang akan menghargai dunia kecil yang selalu kita pandang ringan...
heee saya kagum sangat-sangat...

terima kasih pada abang saya kerana membiarkan saya mencuri gambar2 dia snap...hehe
kredit for u bro...berlatih lagi k supaya jadi mahir...

kepada bloger yang mahu berkongsi gambar-gambar yang korang snap sila la ke FB gilagila slr...boleh la korang talk2 pasal camera...
opssst terpromote pulak FB abang saya...

berhenti conteng...berjumpa lagi pada contengan yang akan datang...
maafkan saya kalau tulisan saya menyingung perasaan korang...
injoyyy yehhh
assalamualaikum~








No comments:

Post a Comment