Blogger Backgrounds

Sunday, November 7, 2010

giles-giles SLR abgku

Hehe...
menconteng lagi di sini....
baru mendapat idea jahat....hahaha
mencuri gambar-gambar yang abang saya snap...
sebab saya suke sangat gambar-gambar ni....
meh kita tilik bersama....
>>shhhtttttt<<





Rambu-rambu macam buah rambutan...
opssstttt
ni bunga...tp tak tau namanya....
huhu


ni spesis cicak...
tekek namanya...
tak tau la saya napa namanya sebegini rupa...
spesis cicak ni boleh di buat ubat...
spesis terpelihara...
mahal punye tekek...



kalajengking...
hukhuk...
takut...
semua gambar ni di klik klik di taman rama-rama di penang

Dan yang terakhir


jeng jeng



spek mata buruk sapa ni????
hahaha
spek mata abang saya...
saya p gatai tangan edit edit
menjadi sebegini rupa...
hahahaha
tiada niat nak melelong spek mata huduh ni...
huhu..
skian terima kasih...

moga timbul lagi idea menconteng saya...

-N-


No comments:

Post a Comment