Blogger Backgrounds

Tuesday, November 16, 2010

curi_curi bkn curi

curi itu berdosa...
curi2 tak berdosa kot..jd aku pun curi2 tulis sesuatu..


ape ek???
curi2 memandang di sana..
curi mengintai senyum yg beralih arah..
aku kok curi2 mengintai hati...
ora iso tho...
jadi aku hanya curi2 menjadi peneman kala dia sunyi..
itu pun curi2 aku rasa membahagiakan aku..
aku la yg bahagia mencuri2 ni..
dia mesti tak senang kena curi2...




ojo la mencuri2 diri..
ora apik... ojo la mencuri2 mengintai teman2nya..
pun ora apik.. dadi biari waye...
ndelok waye.. eh ojo curi2 ndelok..
ooo......



haha... salah silap maafi yo..
ngomong jowo..
maafi jugak curi2 lwt pagi...

3 comments:

  1. hahahahaha....sangat suke curi2 eh...suke curi lagi lain kali....huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahaha gelak guling2 dah ni...:-)

    ReplyDelete