Blogger Backgrounds

Thursday, November 11, 2010

corak coret

Hukhuk menconteng kisah semalam...
Macam-macam berlaku semalam...
>>Mak demam...
>>Anak kucing saya nama mondok
     kaki lembik...
susah hati betul...

MySpace

<<nak cerita waktu kat klinik...
tetiba macam kenal jer ngan sorang makcik ni...
saya tanya mak saya...
"mak bukan ke makcik ni yang berlakon kat hospital aritu"
mak saya jawab..
"betul la tu..."

MySpace

<<Mengimbas semula lakonan makcik tu masa kat wad hospital dulu
semua tu berlaku masa saya tunggu mak saya kat wad...
memang letih bila tengok keadaan orang sekeliling...
tapi makcik tu memang gelagat dia
mengeletek hati saya...

MySpace

Doktor dah benarkan dia balik...
tapi dia panggil nurse...
"misi...misi...tengok ni aku jalan huyung hayang lagi.....tak sihat lagi..."
kalau makcik ni masuk anak wayang atau pilih kasih agak-agak boleh menang kan....

MySpace

Nurse tak tau dah nak bagi ubat apa kat dia...
cuma bagi panadol...
apa niat makcik tu pun saya tak tau...
hanya Allah dan diri dia aje yang tau...

Tapi saya nak bagi tau sesuatu...
bagus makcik tu...tak takot g hospital...
duduk lama-lama kat hospital...
berbeza dengan saya...
saya takut nak g hospital...
hahahaha...


MySpace

mungkin saya akan ingat selalu kat makcik tu...

MySpace

**contengan tamat**
assalamualaikum

MySpace

MySpace




waktu sekarang 10.29am
jumaat 12/11/2010

No comments:

Post a Comment