Blogger Backgrounds

Saturday, November 6, 2010

Belajar berjalan

Uhuk baru mula nak menconteng...semalam tak sempat sebab dah balik lewat sangat...
balik-balik takde letrik pulak...bergelap macam burung hantu dah...hehe
semalam jenjalan shopping shopping....Rasa dah lama bertapa di rumah...kesihatan tak mengizinkan...
saya kuatkan smangat menapak dari satu langkah ke satu langkah..



Ni bukan saya nak tunjuk jeans saya yang lusuh...bukan juga nk tunjuk kasut saya yang murah...cuma nk bagi gambaran langkah saya yang masih bertatih...masa ni semua semangat mari...semangat nak memokaikan diri...semangat nak melangkah setelah 3 minggu hanya berbaring....tapi semangat hanya tinggal semangat...hahaha barang yang di cari macam tak berkenan di hati...hanya senaskah kitab suci jer saya beli...sebab dah lama sangat nak ganti yang lama kat rumah ni....




Tetiba jer kaki saya ni macam sakit nak melangkah...masuk tumpang rehat kat kedai ni....hehe dah masuk mula la buat keje-keje yang merepek-repek....


Bukan saya salah pakai kasut yer...saya waras lagi...saya cantum ngan kaki adik saya...kan saya dah cakap saya akan buat keje-keje yang tak berfaedah....ni lah cara nak hilangkan kepenatan...



Bola ni pun saya snap snap snap..nasib baik owner kedai ni tak halau saya sebab melakukan keje giles...hehe tapi cute jer warna pink....




Sampai waktu untuk pulang...walaupun sakit saya tetap epi sebab dah lama saya tak berjalan macam ni...



"kekadang ada waktunya kita lemah untuk melangkah...tapi dengan semangat dan ketabahan setapak demi setapak kita mampu mengorak..."


Panjang betul langkah saya...contengan saya sudah tamat untuk kali ini...

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment